Červen 2010

Pletená čepice

27. června 2010 v 15:40 | Hela* |  Pletení
Konečně se mi podařilo dokončit Pepíčkovi čepičku ke svetříku a mám volné jehlice na svetr pro naší budoucí školačku.HelenaHela@seznam.cz

Vyšívané hodiny

23. června 2010 v 18:50 | ada-cat |  Vyšívání
Abych se nechlubila bez důkazů že ráda vyšívám, posílám na ukázku vyšívané hodiny.
Strojek je na baterie, látka kanava, vyšito perlovkou, z předlohy z časopisu.
Na požádání mohu zaslat mejlem.
A protože pracuji jako umělecká rámařka, tak jsem si je i sama zarámovala.

Hezký večer ada-cat
zapadlova.jana@seznam.cz

Vše nejlepší k jmeninám

23. června 2010 v 15:05 | klub |  Blahopřání
Vše nejlepší našim dvěma Zdeňkám k jejich jmeninám. Totéž přejeme i všem našim příznivkyním tohoto jména.
.
PS. Omlouvám se děvčata, dřív jsem se na PC nedostala. Jitka

O bolavém zubu

22. června 2010 v 22:31 | ada.cat
Můj miláček dostal k padesátce nové zuby a tak počítal s tím, že je bude mít do důchodu a pak dostane klapací. To znamená že od padesátky už nebude se zubama mít problémy a nebude muset k zubaři.
Jenže se šeredně zmýlil a zuby se začaly ozývat už po čtvrt roce. Bolest se stupňovala až vyvrcholila tento víkend v pořádný zánět.
V pátek se pochlubil že ho to bolí, večer začala pusa opuchat a šel spát bez večeře.
Ještě drškoval ...
V sobotu byl zamlklejší, k obědu si poručil něco měkkého, spolknul prášek a drškoval...
V noci ale bylo hůř a řekla bych že zle Nemohl spát, několikrát za noc mě vzbudil,  jednou takovým způsobem, že jsem se lekla a vyskočila s heknutím z postele... jestli nám ale někdo odřel zrcátko u auta jsem se odmítla jít podívat, je to přece jen tři patra dolů a ve tři hodiny ráno.