Šití nejen na děti

21. října 2009 v 9:48 | Ada |  Šití
Autorčina adresa pro vaše případné dotazy konarada@seznam.cz

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Hela* Hela* | 21. října 2009 v 16:57 | Reagovat

Ahoj Ado a všechna děvčata,
vrátila jsem se dnes ze Slovenska a jen koukám, kolik je tady nových příspěvků. Kalhotky i polštářky jsou moc hezké a jehelníček je fakt nej, nej, nej...  Tak Tě mezi námi ještě dodatečně vítám  :-)  :-)  :-)

2 ada ada | E-mail | 22. října 2009 v 7:41 | Reagovat

[1]: ahoj dik za pochvalu už jsem to psala jitce jsemsamoku opravdova švadlenka by asi chyby našla ajehelniček napad jsem našla na fler.cz ada

3 Hela* Hela* | 22. října 2009 v 11:05 | Reagovat

Jsem taky samouk. Učila jsem se šít na dceru (dnes se tomu říká overal). Viděla jsem to na fotografii a v obchodech se divili, co si to vymýšlím. Chtěla jsem , aby neměla v noci holá záda a bříško. Dotáhla jsem to až k šatům do tanečních, šortkám a bundám. Není to tak složité, jak jsem si myslela. :-)  :-)  :-)

4 Violet Violet | Web | 25. října 2009 v 16:59 | Reagovat

Tak to je dost hezké..hlavně ty bačkůrky..:)

5 diky diky | Web | 26. října 2009 v 7:47 | Reagovat

Moc povedené. Já před pár dny začala bojovat se šitím na stoleté singrovce. Mužský ji chce dát pryč, že prý je to jen krám, na který se práší - on je přes technické vymoženosti do zásuvky, nejlépe s digitálním dipslejem. Musela jsem mu dokázat, že tenhle muzejní kousek ještě svede ledacos ušít. Zvládla jsem na něm zatím dvě povlečení, ale hodlám pokračovat.  

6 ada ada | E-mail | 31. října 2009 v 23:06 | Reagovat

sem nemusiš chodit když chceš bejt sprostej ada

7 Hutule Hutule | Web | 3. listopadu 2009 v 12:02 | Reagovat

No řekla bych, že takové vulgárnosti sem nepatří. Pravda, každý má právo na svůj názor, ale ty vulgárnosti? To snad je zbytečné. Ado nic si z toho nedělej. Mě se to líbí. Jen tak dál. Vzkaz pro toho sprosťáka: tak se předveď ty! Ukaž co umíš! Kritizovat to jo, to umí každej chytrák.