Canisterapie

2. dubna 2009 v 7:22 | Hagir |  Nepřehlédněte!

Vzledem k tomu, že dělám canis s dětmi s postižením, rozhodla jsem se dále vzdělávat v tomto směru. Tak ještě dotoho všeho studuji kurz asistent pedagoga. Máme mít také písemnou práci, kterou chci věnovat canis, což je mi nejbližší. V praktické části své práce, bych se chtěla zaměřit na lidi kolem sebe a informovanost o canisterapii. Proto jsem si připravila pár otázek:

Co je to canisterapie?
Co je to hippoterapie?
Znáte někoho, kolem sebe, kdo canisterapii provozuje?
Co si představíte, když se řekne asistenční pes?
Znáte nějakou organizaci zabývající se canisterapií nebo výchovou vodících či asistenčních psů?
Od kud ji znáte? (internet, televize, okolí)
Znáte ještě jiné druhy speciálně vycvičených psů?
Pro koho jsou vhodní asistenční psy?
Pro koho jsou vhodní vodící psy?
Jáká plemena psů jsou vhodná pro tuto činnost?
Je vhoná canisterapie pro důchodce a děti v dětských domovech?
Co je to předvýchova?

Byla bych ráda, kdyby jsi to dala na klub a někdo mi odpověděl. Moc by mi to pomohlo v mé práci. Samozřejmě později, pokud bude zájem odpovím na tyto otázky. Prosím nikde nic nehledejte. Pokud nebudete vědět napište nevím a je to. Není o tom, kdo je jak chytrý, ale zjistit informovanost lidí. Odpovědi můžou být anonymní jen napište třeba Jižní Čech atd.
Díky

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Hagir Hagir | E-mail | 3. dubna 2009 v 6:29 | Reagovat

Je tady nějak mrtvo. To jste se zalekly těch otázek? Je to pro mě opravdu důležité. První odvážlivec se mi ozval na mail. To můžete klidně taky.

2 Hela* Hela* | 3. dubna 2009 v 13:40 | Reagovat

Ahoj Radko, o vodicích psech vím, že jsou pro slepce, jinak nic, neznám ano vhodná plemena. Dokonce výraz canisterapie vidím poprvé u Tebe.  Hippoterapie je tuším o rehabilitaci na koních. Naštěstí jsem nikdy nic podobného nepotřebvala a tak ani nic podrobnějšího nezjišťovala.

3 danuses danuses | Web | 3. dubna 2009 v 14:20 | Reagovat